Skip to content

Agile Coach

Lokalizacja: Warszawa

Firma:

Naszym Klientem jest jedna z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Oferuje różnorodne produkty zabezpieczające przyszłość finansową ponad pół miliona klientów. Obecnie nasz Klient jest w trakcie wdrażania nowej strategii rozwoju na lata 2020 – 2025 w ramach której intensywnie inwestuje w transformację cyfrową całej organizacji.

Główne zadania:

  • Wsparcie organizacji w usuwaniu przeszkód dla efektywnej pracy zespołów Agile
  • Budowanie i uruchamianiu procesów, zespołów, struktur zwiększających zwinność procesu transformacji i całej organizacji
  • Budowanie kompetencji, szkolenie, coaching i mentoring dla zespołów, scrum masterów, liderów oraz Zarządu
  • Bliska współpraca w roli agenta zmiany ze sponsorami transformacji na poziomie Zarządu, liderami transformujących się obszarów oraz członkami tzw. change teamu odpowiedzialnego za projektowanie transformacji zwinnej w firmie
  • Dbanie o poprawne wykorzystanie praktyk i frameworków zwinnych (np. scrum, kanban, SAFe)
  • Promowanie zwinnej kultury oraz wartości wewnątrz organizacji
  • Wsparcie w wychodzeniu z trudnych sytuacji związanych z zarządzaniem oczekiwaniami stakeholderów, priorytetyzacją oraz planowaniem pracy
  • Szkolenia z metodologii Agile i moderowaniu społeczności wokół Agile Centre of Excellence
  • Stworzenie systemu oceny i prowadzeniu monitorowania poziomu dojrzałości cyfrowej organizacji
  • Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za monitoring wdrożenia transformacji cyfrowej w regionie

Profil idealnego kandydata:

  • Przynajmniej 5 lat doświadczenia w pracy w dużej organizacji przechodzącej transformację cyfrową zgodnie z filozofią Agile
  • Dobra, praktyczna znajomość metodologii wdrażania i pracy z Agile w dużych organizacjach wymagających skalowania – SAFe, Kanban (posiadanie zaawansowanych certyfikatów będzie dodatkowym atutem)
  • Doświadczenie w budowaniu i rozwoju Centrów Kompetencji/Doskonałości Agile
  • Doświadczenie w pełnieniu roli coacha i mentora dla Scrum Masterów
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu transformacji zwinnych, których efektem była zmiana również na poziomie kultury organizacyjnej
  • Wiedza związana z procesami wytwarzania oprogramowania
  • Doświadczenie w budowaniu zespołów
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne pozwalające na efektywną komunikację z osobami na różnych poziomach organizacji także w języku angielskim
  • Nastawienie na dostarczanie wartości biznesowej oraz nastawienie na potrzeby klienta (Klientocentryczność)
  • Pasja do pracy, samorozwoju, poszukiwania nowych rozwiązań i skupiania się na finalnym rezultacie
  • Branie odpowiedzialności (ownership/empowerment)
  • Doskonałe umiejętności pracy w dynamicznym środowisku, w fazie głębokiej transformacji i dużej różnorodności oraz złożoności zadań
  • Biegła znajomość j. angielskiego oraz j.polskiego