Skip to content

Dyrektor Marketingu B2B i PR

Lokalizacja: Wielkopolska (lub minimum 3 dni w biurze)

Firma:

Naszym Klientem jest europejski lider produkcji pojazdów do transportu publicznego. Spółka z ponad 25-letnią tradycją, rozwija się intensywnie od lat, skutecznie konkurując z największymi koncernami światowymi nie tylko w Polsce, ale także na wielu rynkach zagranicznych.

Umiejscowienie w strukturze :

  • Raportuje bezpośrednio do Wiceprezesa Zarządu
  • Zarządza zespołem – 8 osób

Główne zadania:

  • Wyznaczenie i realizacja celów marketingowych, w oparciu o strategię rozwoju firmy
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi, materiałami ATL i BTL
  • Tworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej
  • Koordynowanie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej firmy, realizowanej w obszarach: marketingu, PR i komunikacji rynkowej
  • Zarządzanie i rozwijanie podległego zespołu; tworzenie motywacyjnego i inspirującego środowiska pracy
  • Zarządzanie i udział w procesie tworzenia koncepcji, projektów, budżetu związanego z udziałem firmy na imprezach branżowych
  • Monitoring rynku i inicjowanie nowych kierunków i kanałów aktywności promocyjnych
  • Tworzenie i realizacja planu marketingowego
  • Współpraca z klientami wewnętrznymi i parterami firmy; zarządzanie i współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Profil idealnego kandydata:

  • Co najmniej 8-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżerskim w dziale marketingu firm B2B lub produkcyjnych
  • Ponad 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami marketingowymi
  • Biegła znajomość języka angielskiego; znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Potwierdzone sukcesami doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju marki
  • Doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami marketingowymi; umiejętność poszukiwania i wdrażania kreatywnych rozwiązań
  • Znajomość narzędzi komunikacji marketingowej stosowanych w sektorze B2B
  • Umiejętność efektywnej współpracy z klientem wewnętrznym
  • Wysoka kultura osobista i etyka pracy
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki marketing, zarządzanie lub PR
  • Orientacja na realizację celów, decyzyjność, elastyczność, zaangażowanie w powierzone zadania
  • Wysokie kompetencje negocjacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu