Skip to content

Dyrektor Marketingu

Praca zdalna (centrala firmy: Wrocław)

Firma:

Naszym Klientem jest polska firma od ponad 30 lat działająca z sukcesem w branży outdoor fashion.

Na polskim rynku jest liderem w obszarze produkcji i dystrybucji odzieży i sprzętu taktycznego oraz outdoorowego. Sprzedaje i dystrybuuje swoje produkty w 80 krajach świata, a swój model dystrybucji opiera zarówno na kanale sklepów specjalistycznych jak i kanale e-commerce.

Główne zadania:

Stanowisko raportuje bezpośrednio do Zarządu i odpowiada za kilkunastoosobowy zespół marketingowy.

W  szczególności  będzie odpowiedzialny za:

  • Przygotowanie strategii marketingowej, wypracowanie i wdrożenie planów marketingowych, tak by umacniać pozycję grupy na rynku outdoor fashion
  • Analiza portfolio produktowego firmy oraz wytyczne co do kierunków jego ewolucji
  • Zarządzanie i rozwijanie zespołu marketingowego (dział: komunikacji i PR, grafiki oraz foto video)
  • Wsparcie marketingowe dla działań sprzedażowych we wszystkich kanałach dystrybucji (sklepy specjalistyczne, partnerzy handlowi, kanał b2b, e-commerce)
  • Odpowiedzialność za obszar promocji i produkcję materiałów fotograficznych i video
  • Ścisła współpraca z zespołami rozwoju produktów oraz sprzedaży
  • Gromadzenie informacji rynkowych, analiza trendów i podejmowanie odpowiednich działań marketingowych
  • Wsparcie dla komercyjnego wdrażanie nowych produktów

Profil idealnego kandydata:

  • Co najmniej 8-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżerskim w dziale marketingu (doświadczenie w branży fashion mile widziane)
  • Poparte sukcesami, kompetencje w obszarze kreowania i realizacji strategii marketingowych marek
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami marketingowymi
  • Doświadczenie w budowaniu i pozycjonowaniu brandów na rynku polskim i rynkach zagranicznych
  • Doświadczenie w procesach ekspansji lub wzrostu udziału w rynkach zewnętrznych
  • Znajomość specyfiki kanałów sprzedażowych B2B oraz B2C (w zakresie komunikacji marketingowej i reklamowej)
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie najnowszych trendów, narzędzi marketingowych on-line jak i off-line,
  • Doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu dużymi, strategicznymi projektami
  • Doświadczenie we współpracy z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi
  • Wysoki poziomu umiejętności analitycznych
  • Dojrzałość biznesowa, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, nastawienie na pracę zespołową, kompetencje przywódcze
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wykształcenie wyższe