To stanowisko dedykowane do tworzenia i wdrażania strategii w kanale sprzedaży bezpośredniej. Poszukiwana osoba będzie zarządzać dużą strukturą sprzedażową kanału D2D.
W szczególności będzie odpowiedzialny za:
- Monitorowanie i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz KPI
- Zapewnienie odpowiedniego wyniku sprzedaży i poziomu marży
- Poszukiwanie nowych możliwości wzrostu sprzedaży w kanale D2D (głownie przez rozbudowanie portfolio klientów)
- Budowanie efektywnie działającej grupy sprzedażowej w kanale sprzedaży bezpośredniej
- Rekrutacja nowych pracowników
- Motywowanie i rozwijanie podległych pracowników, planowanie działań
- Organizowanie pracy podległego zespołu
- Monitorowanie wskaźników efektywności sprzedaży w kanale i ich poprawa
- Inicjowaniem i wdrażaniem zmian dotyczących procesów oraz projektów w kanale D2D
- Monitorowanie rynku i konkurencji