Skip to content

Global IT Program Manager

Lokalizacja: Warszawa (Home Office oraz 1-2 dni w biurze)

Firma:

Naszym Klientem jest europejski lider działający w sektorze rozwiązań wentylacyjnych oferowanych na rynku mieszkaniowym, komercyjnym, przemysłowym oraz zastosowań specjalnych. Firma posiada 13 nowoczesnych fabryk, działa w 65 krajach świata oraz zatrudnia łącznie ponad 3500 pracowników.

Opis roli:

Stanowisko jest ulokowane w centralnych strukturach firmy i związane jest z prowadzeniem całości projektów wdrożenia MS Dynamics 365 Sales i Field Service na terenie Europy Centralnej i Zachodniej (głownie takie obszary jak: Sprzedaż, Marketing, Field Service, Customer Service, Finanse).

Miejsce w strukturze i zespół:

  • Raportowanie do IT PMO Director
  • Koordynacja zespołu 20-30 osób (project managerowie, architekci, przedstawiciele biznesu, partnerzy zewnętrzni)

Program Manager będzie blisko współpracował z:

  • Zespołami projektowymi
  • Process Ownerami
  • Partnerem zewnętrznym wspierającym wdrożenie

Główne zadania:

  • Inicjowanie projektów wdrożeniowych i ich koordynacja do zakończenia wdrożenia
  • Kontrola i zmiana zakresu projektów
  • Bieżące śledzenie postępów prac projektowych
  • Zapewnienie jednorodności działań w zróżnicowanych lokalizacjach
  • Zapewnienie i nadzór nad: metodyką, narzędziami i komunikacją w zespołach
  • Ścisła współpraca z biznesem i odciążanie biznesu w zakresie zarządzania projektem
  • Praca i zarządzanie platformą Azure DevOps

Profil kandydata:

  • Dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego
  • Wieloletnie doświadczenie w zarzadzaniu projektami wdrożeniowymi (najchętniej w obszarze sprzedaży, marketingu i serwisu)
  • Doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP (znajomość MS Dynamics będzie dodatkowym atutem)
  • Bardzo dobra wiedza w zakresie zarządzania projektami (certyfikat zarządzania projektami – PMO, PRINCE2, PRINCE2 AGILE – będzie dodatkowym atutem)
  • Doświadczenie pracy w metodyce Agile i waterfall
  • Praktyczna znajomość LCS i MS Project
  • Praktyczna wiedza z zakresu budżetowania i kontroli kosztów
  • Umiejętność podejmowania decyzji i pracy w stresie
  • Silna własna motywacja do pracy i wysoki poziom samodzielności w działaniu
  • Pozytywne i proaktywne nastawienie oraz dobre umiejętności komunikacyjne
  • Wyższe wykształcenie