Skip to content

Główny/a Księgowy/a

Lokalizacja: Warszawa (Powiśle)

Firma:

Naszym Klientem jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych spółek w branży reklamy zewnętrznej, oferująca kompleksową usługę realizacji i koordynacji kampanii reklamowych.

Umiejscowienie w strukturze:

Raportuje do: Zarządu

Zarządza: 3 – osobowym zespołem

Zakres odpowiedzialności:

  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowym spółki
  • Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Zarządzanie 3-osobowym zespołem
  • Prowadzenie rozliczeń podatkowych (m.in. VAT, CIT), sprawozdawczości GUS i do komórki nadzorującej w jednostce samorządu terytorialnego
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
  • Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
  • Opracowywanie planów finansowych i analiza ich wykonania
  • Zarządzanie obiegiem dokumentacji, ewidencja dokumentów księgowych
  • Dostosowywanie systemu księgowego Spółki do aktualnych wymogów prawnych wprowadzanie modyfikacji i usprawnień procesów księgowych
  • Wsparcie kluczowych decyzji dotyczących działalności spółki, dostarczenie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy
  • Obsługa audytu finansowego i audytu rekompensaty

Profil kandydata:

  • Wyższe wykształcenie kierunkowe (ekonomia / finanse / rachunkowość)
  • Minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego
  • Doświadczenie zawodowe w spółkach z o.o. (doświadczenie w spółkach z udziałem jednostek samorządu terytorialnego będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość rachunkowości, prawa pracy i przepisów podatkowych oraz kodeksu spółek handlowych
  • Doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości, analizie, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami
  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze rozliczania rekompensaty, powierzenia usług świadczonych w ogólnym interesie gospodarczym oraz pomocy publicznej.
  • Znajomość oprogramowania Sage Symfonia
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza Excel
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności, dobra organizacja pracy, samodzielność
  • Skrupulatność, dokładność
  • Umiejętność prowadzenia dyskusji, asertywność