Naszym Klientem jest wyłączny dystrybutor sprzętu medycznego światowej marki. Firma działa na terenie Polski Zachodniej, z sukcesem od blisko 20 lat budując stabilną i renomowaną pozycję lidera.
Główne zadania:
Budowanie i utrzymywanie relacji z placówkami medycznymi (szpitale, przychodnie, gabinety lekarskie)
Aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów
Realizacja założonego planu sprzedażowego w podległym regionie
Tworzenie ofert handlowych zgodnie z potrzebami klienta
Doradztwo, sprzedaż i promowanie produktów USG z portfolio firmy na podległym terenie
Edukacja klientów, umiejętność prowadzenia prezentacji dotyczących sprzętu medycznego
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Profil idealnego kandydata:
Minimum 4-letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów z zakresu sprzętu medycznego (dużym atutem będzie znajomość USG)
Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami
Bardzo dobra znajomość angielskiego, umożliwiająca udział w szkoleniach prowadzonych w tym języku
Prawo jazdy, kat. B oraz gotowość do podróży służbowych
Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
Otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista, wysokie standardy etyczne
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności