Skip to content

Managing Director

Lokalizacja: Warszawa

Firma:

Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja, największy na świecie producent wyposażenia sklepowego: wózki, ekspozycja towarów, systemy prowadzenia klienta i wielu innych rozwiązań z zakresu Shop & Retail Systems. Firma współpracuje z największymi markami z branży retail i stanowi jednego z najczęściej wybieranych partnerów globalnego handlu, a  jej wysokiej klasy produkty znajdują również zastosowanie w branży hotelarskiej i lotniskach.

Cel stanowiska:

Głównym zadaniem zatrudnionej osoby będzie  zarządzanie i rozwój biznesu na polskim rynku oraz zapewnienie odpowiedniego stylu przywództwa w organizacji.

Zakres odpowiedzialności:

  • Zapewnienie efektywności ekonomicznej biznesu w Polsce – odpowiedzialność za P&L
  • Planowanie strategiczne i finansowe, przygotowywanie budżetu, wyznaczanie celów oraz zapewnienie realizacji zaplanowanych działań
  • Nadzorowanie procesu sprzedaży, inicjowanie aktywności sprzedażowej zespołu, prowadzenie polityki cenowej oraz otwieranie nowych rynków zbytu 
  • Rozwój biznesu zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym
  • Budowanie i utrzymywanie efektywnych  i silnych relacji biznesowych z klientami firmy
  • Zarządzanie podległym zespołem i motywowanie go w sposób gwarantujący efektywność działania na rynku

Profil idealnego kandydata:

Najważniejszym obszarem będzie umiejętność poprowadzenie lokalnego zespołu firmy w sposób zapewniający wysoką motywację i zaangażowanie, orientację na dostarczanie wyników, otwartą komunikację, odpowiedzialność i dotrzymywanie słowa.

  • Profil lidera: umiejętność budowania autorytetu, wpływania na innych, kreowania wizji wspólnej z pracownikami, dostrzeganie nowych możliwości rozwoju biznesu, postawa „wszystko da się zrobić”
  • Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu i rozwoju organizacji sprzedażowej z sektora B2B o podobnym profilu (produkty i rozwiązania do retailu)
  • Biegła znajomość języka angielskiego; znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość rynku handlu detalicznego artykułów spożywczych/retail
  • Minimum 5-letnie doświadczenie menadżerskie, w tym udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu multidyscyplinarnymi zespołami
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów, umiejętność planowania i koordynowania wielu zadań jednocześnie
  • Proaktywność, przedsiębiorczość, odwaga w podejmowaniu decyzji i gotowość do angażowania się w pracę operacyjną kiedy jest to wymagane
  • Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań cyfrowych/software będzie dodatkowym atutem
  • Wykształcenie wyższe (MBA będzie dodatkowym atutem).