Skip to content

Blog CTER

interim manager rozwoj ssc

Jak Interim Manager może pomóc w rozwoju SSC?

W Polsce działa już ponad 1000 SSC (ang. Shared Service Center), czyli centrów usług wspólnych. To blisko połowa wszystkich centrów BPO, SSC i R&D w Europie Środkowo-Wschodniej. Ich liczba wciąż rośnie, a według niektórych szacunków tylko do końca 2021 roku zatrudnienie w tym sektorze może wzrosnąć o kolejne 20 tys. osób. Jakie czynniki mają na to wpływ i jak w rozwoju SSC może pomóc interim manager?
kompetencje-menedzera-czasów-pandemii

Nowe kompetencje menedżera czasów pandemii – 7 wskazówek do wdrożenia od zaraz

Ile razy w ciągu ostatniego roku usłyszałam od menedżerów, że „nie na to się pisali”? Nie wiem, bo trudno było policzyć. Wiem natomiast co innego – nadszedł czas, w którym kompetencje menedżera nie będą już ocenianie wyłącznie na podstawie wyników. Teraz na ich osiąganie ma wpływ coś jeszcze. Co takiego i dlaczego jest to tak istotne?

Kiedy firma executive search może być wsparciem dla rekrutacji wewnętrznej?

Choć proces rekrutacji wewnętrznej ma swoje zalety i działa motywująco na pracowników zatrudnionych w organizacji, niesie ze sobą również pewne ryzyko. Jak je zminimalizować i dlaczego firma executive search może okazać się nieocenionym wsparciem, aby to zrobić?
Kryzys wartości czy wartosc kryzysu

Kryzys w firmie – czy pozwolisz wartościom zejść na drugi plan?

Czas zatrzymania spowodowany pandemią, okupiony wysiłkiem i kosztem praktycznie wszystkich organizacji biznesowych, był dla nich rodzajem testu. Jakie wnioski warto z niego wyciągnąć?
case study Interim Manager

Jak działania Interim Managera wpłynęły na proces integracji przejętej spółki konkurenta?

Przejęcie zagranicznej firmy wiąże się z licznymi wyzwaniami. Jednym z nich jest integracja, której nie można przeprowadzić, jeśli wcześniej nie zdobędzie się zaufania pracowników. Jak może je zdobyć Interim Manager?
kompetencje kluczowe zarządzanie zespołem zdalnym cter

Kluczowe kompetencje w zarządzaniu zdalnym zespołem

Zadaj sobie dwa ważne pytania o kompetencje kluczowe w organizacji pracy w trybie home office